13 януари 2011

бутилка каменица


Ооооххххх скъсаха ми задника от ебане снощи! Мъжа ми първо ме чука в путката и ми пъха пръсти отзад, после ме чука отзад, после в устата и пак рови с пръсти в дупето и накрая пак отзад и ми напълни задника със сперма. После продължи да ми бърка с пръсти отзад, докато аз му лапах кура и му облизвах спермата. Като започна пак да се надървя и аз го помолих да ме изчука и в широката путка, а не само в тясното дупе и тогава се ядоса - взе да вика:

Къв тесен гъз ма курво? Гъза ти е супер разпран от ебане. По широк ти е от хорските путки, ама ти го сравняваш с оная кофа твоята путка, дето се ебе с бутилки. Сега ще видиш колко ти е тесен гъза и ми върза очите, пъхна ми надуваемия кур отзад, накара ме да го напомпя колкото мога да издържа и изчезна някъде. Като се върна ми махна надуваемия и ме сложи клекнала върху някакъв голям кур да ми влиза в задника.

Запопочна да ме ебе в устата и да ме натиска надолу върху кура, а аз се галех по путката и си разтварях задника, но без да пипам кура дето съм му седнала. Поне половин час така с разтегнат гъз ме чука в устата, а аз си галих подутата от желание путка и клитор през цялото време бях на ръба на оргазма и чак като ми каза, че ще се узпразни и ми заповяда да свърша заедно с него и чак тогава, докато му преглъщах спермата свърших и аз.

После ме попита дали ме боли задника и аз казах да, но не е нетърпимо? Щом свърши, нали? И аз пак казах да. Ха сега тогава си развържи очите и виж какъв кур имаш в тесния си задник. И какво си мислиш? Бях се нахендрила на една голяма два литра бутилка бира каменица дето гърлото и е колкото китката ми дебело. Ако ми я беше показал в началото нямаше да повярвам, че това нешо изобщо ще може да ми влезе някога, бях направо шокирана колко лесно съм я поела.

Накрая мъжа ми ме посъветва изобщо да не си мисля, че гъза ми е тесен и да не се излагам да го приказвам, а да взема да го постегна малко. Та тази сутрин макар и с все още разебан гъз ми се иска да ми начеше яко и путката и отивам да го будя с минет и да му покажа колко ми е мокра дупката, че от това писане и се възбудих като си припомням за снощи. Чао за сега.

(линк към оригинала в бгхотпуси)

9 коментара:

  1. Анонименянуари 13, 2011

    Е ти еба майката на цензурата!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелееееееееееееее... Като за ЧНГ е бибрутално...

    ОтговорИзтриване
  3. За първи път съм в тоя "блог" и по мръсни, долнопробни и чекиджийски истории не съм чел! Сигурно тоя който е направил блога е адски тъпото парче .. без гадже, без нищо!

    ОтговорИзтриване
  4. анонимен, как не та е срам да коментираш от тая омазнена със сперма клавиатура?

    ОтговорИзтриване
  5. ЕЙ ТИ ЧЕКИДЖИЯ СМОТАН ,ЩЕ ТЕ ЕБА В ГЪЗА И ПОСЛЕ ИМА ДА МИ СМУЧЕШ ГОЛЕМИЯТ ХУЙ , ТАКА ДА ЗНЕШ , ТИ ПУТКА НЕ СИ ВИДЯЛ И НЯМА ДА ВИДИШ НО ЕДНО ЯКО ЕБАНЕ ОТ МЕНЕ ЩЕ ВИДИШ ТАКА ЧЕ ЩЕ ТИ ХВЪРЧАТ ЗВЕЗДИ ОТ УЧИТЕ , ПЕДАЛ СМОТАН ....

    ОтговорИзтриване
  6. МНОГО СИ ПРОСТ!!!

    ОтговорИзтриване
  7. dati eba maukata kurvenska ti zaslujavash edna kazarma samo kakto kazvash u tesniq ti guz da te 4uka ama da nemoi da serish mo maikati kurvenska mrusna

    ОтговорИзтриване