18 ноември 2010

вкус на пикня


Да ви кажа нещо за мен ли, ами ок, ще ви кажа истината. И аз имам кариес и полупит, и не съм първа красавица, ако с това лице се бях родила мъж щях да съм поредния пич в коридора на купона дето пази якетата. И го знам, и да путката ми има вкус на пикня и анален секс правя. Супер готина съм ,за което. Вече не само туркините и бразилките се ебът в гъза. Готина съм, импортнах го. Но когато го правя, никога не се е случвало моя приятел да вади полуразсъхнали бучки кафяво, да ходим да се мием по средата на секса и цялостно не се усеща лека миризма. Виж ме как изглеждам по дяволите, мислиш ли че се случва? Всъщност се случва и въздух ми пърди от путката, а лайната, които сера са кафяви, и миришат. И не са розови, противно на масовата заблуда. И да, до вчера затварях компоти на село и лютеница съм варила, и в застава съм се возила. Пък един път един шкаф падна у нас и после лепих певечето с ц-200. И си пръцкам и не от онова женското пръцкане за пред приятеля ми, а онова момчешкото баш. Ама виж ме как изглеждам. Обаче тея неща нямат никакво значение, защото имам детеродният орган или поне неговият повърхностен завършек. Онзи, заради който немски хансове с баби баронеси и замъци наследствени имения се отнасят с мен, отнасят се и внимание ми дават и са мили. И викат добал ден, и дофишдане и насдраве. Или онези другите, с шкембетата и грозните затллъстели дъщери, които биха ми направили. Мислиш, че й е лесно на глория да гледа на какво прилича наследничката си? Да, тя е плод на онези, онези дето бият и после аз гостувам на гала да рева, за да си върна оверлейт дъщерята, която нямам пари да издържам. И да точно такава съм и умело го прикривам, виж ме как изглеждам по дяволите, защото малко ми остава. 35+ дебне, денят на страшния съд, когато всичко ще се срине, когато единствената утеха биха били милф бляновете във въздуха. И ти си като мен, да ти, която четеш смееш се на неграмотността ми и отричаш всичко това, ти която казваш, че не си от тях, но знаеш че е така. Точно така както и ти си точно от онея, мъжете, дето имат греховните мисли да се размножават. С разликата, че при тях мъжете няма 35+, освен ако не са плешиви де. Та за това прави като мен - живей, изглеждай и прикривай. Сега ти е времето, все едно путката ти няма вкус на пикня.

А защо ми е толко крив на мен света ли, ами не ми е, просто това с пикнята щеше да седи самотно под тази снимка.

25 коментара:

  1. Анонименноември 18, 2010

    А ти пък си много възвишен, живееш правилно и въобще си надарен от всевишния с правото да съдиш другите.... то ти личи... автора имам в предвид.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонименноември 18, 2010

    доста приятно есе ...
    и моя хуй се вмирисва, ама за тва хората са измислили и топлата вода, че и сапуна ...

    ОтговорИзтриване
  3. Анонименноември 18, 2010

    аз ако еба някоя в мензис тогава и на мене после ми вуни на пикня не ами на кво ли не. ма пикянта кво толкос. не са ли ви пикали докато се ебете то си има цяла директория за тоя фетиш ко

    ОтговорИзтриване
  4. Анонименноември 18, 2010

    антивитамини вероятно

    ОтговорИзтриване
  5. Анонименноември 18, 2010

    ебаси гадното, кому е нужно това

    ОтговорИзтриване
  6. Абе автора как пък не ти омръзна да ги мразиш и редовно да пишеш за тях. Или иначе кво те боли хуя за тях? Определено имаш оригинален стил на изказване и точно затова те чета от време на време, но взе да ми писва тая вечна тема

    ОтговорИзтриване
  7. ахаха

    айде всички да се съдим и да четем вестник народно дело

    ОтговорИзтриване
  8. Анонименноември 18, 2010

    ставам на 35 след няколко дни,но постът щеше да ми се стори прекалено гаден и без това :/

    ОтговорИзтриване
  9. Анонименноември 18, 2010

    Който може....си го може. Хейтърс мейк ми феймъс, само й "помагаш" на фустичката ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Анонименноември 19, 2010

    Бест пост ева. :)

    ОтговорИзтриване
  11. Анонименноември 23, 2010

    нека не забравяме, че болшинството момиченца в БГ са може би малко но съществено по-умни, стилни и вдъхновяващи, което естествено е по-важно от едната путка.

    ОтговорИзтриване
  12. Анонименноември 24, 2010

    Ей,много весело ми става всеки път, когато прочета твоите псевдоолигофренични мозъчни пръдни;)яко е! - наздраве с пикнята,че като свърши ,трябва да почваме с г..........та!!!!

    ОтговорИзтриване
  13. Анонименноември 24, 2010

    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения от постовете и само ги отварям да гледам мацките. Излишни са всичките наредби, като има и хубави мадами дето просто са се снимали.

    ОтговорИзтриване
  14. Анонименноември 24, 2010

    "Анонимен каза...

    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения от постовете и само ги отварям да гледам мацките. Излишни са всичките наредби, като има и хубави мадами дето просто са се снимали.
    "
    HAHAHAHAHHA

    ОтговорИзтриване
  15. Анонименноември 25, 2010

    "Анонимен каза...

    "Анонимен каза...

    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения от постовете и само ги отварям да гледам мацките. Излишни са всичките наредби, като има и хубави мадами дето просто са се снимали.
    "
    HAHAHAHAHHA"

    ахахахахаха

    ОтговорИзтриване
  16. Анонименноември 25, 2010

    "Анонимен каза...
    "Анонимен каза...
    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения
    [...] "
    HAHAHAHAHHA"
    ахахахахаха
    Да направим най-дългияТ български чейн пост в света!

    ОтговорИзтриване
  17. "Анонимен каза...

    "Анонимен каза...
    "Анонимен каза...
    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения
    [...] "
    HAHAHAHAHHA"
    ахахахахаха
    Да направим най-дългияТ български чейн пост в света!"

    разбира се

    ОтговорИзтриване
  18. Анонименноември 25, 2010

    "8bit каза...

    "Анонимен каза...

    "Анонимен каза...
    "Анонимен каза...
    Автора да не се обижда ама чета 2-3 изречения
    [...] "
    HAHAHAHAHHA"
    ахахахахаха
    Да направим най-дългияТ български чейн пост в света!"

    разбира се"

    доставка

    ОтговорИзтриване
  19. ела в бс да ти покажа какво е анален и вагинален секс :Д

    ОтговорИзтриване
  20. ama ti i putka li si imala

    ОтговорИзтриване
  21. аз ако еба някоя в мензис тогава и на мене после ми вуни на пикня не ами на кво ли не. ма пикянта кво толкос. не са ли ви пикали докато се ебете то си има цяла директория за тоя фетиш ко

    УАТ ДА ФАК ???

    ОтговорИзтриване
  22. Анонименянуари 13, 2011

    тфа е готено

    а тия моралистите-чистофайници, дето серат розово и пикат швепс, да ходът да ми пазат якето, хахаха

    ОтговорИзтриване