12 ноември 2010

блоговщина

Хубава беше едно време роматиката в мирката, томба85, и приятно вибриращият 56к модем под пликчетата ми. Унибгто, сладура, импулса, гепимето, ахато, лимпата, момиче на арена, ранният елмаз и атола са все приятен спомен от моят секънд лайф. Сега всички сме във фейсбук. Дори гергана, бляк толкова са назад тези непривличащи мъжете чалгарки. Та да се върнем на темата, социалната мрежа бе добър филм като цяло, но нещичкото което му липсва според мен е катя от со 90'с преди филма. Толкова е тутаусанд енд лейт, по дяволите. Откак всичките ми приятелки взеха да преписват зле оформени рипнати от английски модни списания текстове в собствени блогове интересът ми към тази нова уеб 2.0 услуга нараства ли, нараства. За разлика от тях обаче мен въобще не ми е до селф-промотиралите се хай скуул мюзикал тийн арчапанури джейзи, фарел, кание и тяхната со колд мода, пърформанщина, гениалност и недостижимост.


Аз съм различна. Моят подход към блоговщината е нов, гениален, арчапанурски, кание да го духа. Ок, във фейсбук от 17 октомври насам съм събрала 127 лайка и 53 коментара на тази много сладка моя снимка. Сега вече съм уеб 2.0, дали тази улекотена платформа би събрала повече?

5 коментара:

  1. Анонименноември 12, 2010

    xaxaxa ti kakuv si mrusnik!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонименноември 17, 2010

    taq da ne e talismana na bloga axaxxaxaa

    ОтговорИзтриване
  3. Анонименноември 28, 2010

    Автора, не наблягай толкова на чуждиците и кирилизиран английски, ще ти олекоти платформата доста повече. :)

    ОтговорИзтриване