27 юли 2010

екстремна личност

Аз съм една екстремна личност, редовно следя изявите на санито, копувам си лайтруума, имам луп, пия днеска фен, вечер спрайт, а от скоро тагвам думичката - тоу по софийските ърбън икаруси. Най-много от всичко обаче обичам снолборда. Лошото е че живеем в умереният пояс и лятото няма бели писти, ееех колорадо колорадо. Та в почивките измежду моите молитви за сняг реших да разнообразявам със сърф. Кое е общото ли питате(?), дъската ще ви кажа аз остроумно. Само пичка си неам да го е.
Докато бралзвах лежерно в караваната на градина собственост на мама и татко обаче, случайно попаднах на конкурсът girls ocean earth, където намерих тази много готена девойка. Приликите между двама ни бяха очевидни от пръв поглед. И двамата цепим пудрата копеле. Аз бича екстремно по склоновете, тя ърбън в ситито.

Влюбен съм,

искренно ваш, ники.


3 коментара:

  1. тая що е затънала в тоалетна хартия?

    ОтговорИзтриване
  2. ...може да е служител на "Чистота"АД :-)))

    ОтговорИзтриване