16 юли 2010

момче


Ей, я сега с тез ботуши в леглото да стана баси мръсницата. Всъщност я да се снимам и с това мече, символ на истенското галено, нежно и благо създание в мен. И нека ботушките не развалят този ми имидж, те имат цел, те са атеншан хоринг оръжието ми. А сега мога ли да ъплоудна снимката в някой дейтинг сайт и да чакам някой млад чувствителен романтик, поет с чувство за хумор, да ме контактне. Белият рицар сочещ пътя към нашата голяма любов. Принца на мечтите, който ще види мечето в мен, а не ботушките. Момчето търсещо вътрешната ми красота, момчето, което ще ме разбира и ще е оперирано от животинският си инстинкт за размножаване и няма да си мисли за ебане. Момчето очакващо дълга и романтична връзка, логично продължаваща в страстни плейбой тиви гърчове и плътско любене. Ето за това направих тази снимка. Чакам те момче!

8 коментара:

  1. Анонименюли 16, 2010

    бас мечо бас !

    http://www.youtube.com/watch?v=YDz45f5zEhM&feature=PlayList&p=D1D768E1ABDA1B5D&playnext_from=PL&playnext=1&index=40

    ОтговорИзтриване
  2. Обаче на тоя юрган е пълно с овце. :-D

    ОтговорИзтриване
  3. ebahti tapata selska mutra...ebi mu maikata

    ОтговорИзтриване
  4. Как така пропуснахте мега-гига-стилните чаршафи на овчици - промоция от Метро, най-вероятно :D

    ОтговорИзтриване
  5. Анонименюли 21, 2010

    @md extra e kurvata ti puk selska mutra..4e i ebu mu maykata..ne se ra3o4arovay taka bur3o.vij i botushkite shta s4upi :)

    ОтговорИзтриване
  6. Анонименюли 27, 2010

    haha, tazi q poznavam... www.impulse.bg/greenloo
    tova e tq :D

    ОтговорИзтриване