02 юни 2010

секси VS несекси


Влюбих се. Исках на всяка цена да го впечатля. Бях възможно най-женствена и предизвикателна. Лакирах си ноктенцата, правих си голямата глава и бях на път да си сложа цицки. Един ден обаче реших да сменя сладура с фейсбук акаунт и съвсем случайно попаднах на това:

Вземи своя сгейт, байк, блейд, йо-йо, пой, хек, и (супер разпространеният за балгария мотор б.а.) веспа обади се на приятели и елате на адидаст стрийт парти.

Модата явно се беше сменила. Навън рулираха потни скейтари, бесни веспаджий, мацки с шкембета и красиви и мусколести планинари. Хич не беше трудно да разбера, че е толкова остаряло да си секси и да изглеждаш като жена. Та трябваше да го впечатля отново. Облеках екипчето и започнах да чакам.

През моя аресес четец се абонирах за коментарите в групата на ивента. Когато той, моето мило, 8битеротичето ненадейно се изказа доста странно. До последно си мислех, че следващият път като ме види с бранд ню сирката ми, подхвърляща смело хек, пиеща разкрепостено двулитровка шуменско, той ще ме хареса, но тези негови два реда съкрушиха изцяло моето съзнание. Бях толкова объркана.

Скъпи 8biterotic, нямаш угодия, защо в блога си лаеш едно, а в реалност харесваш друго. Уточни се бе майка му да еба. Писна ми! Секси агейн, дано е това...

8 коментара:

  1. не двулитровка
    пише се ГАЛОНКА

    ОтговорИзтриване
  2. Анонименюни 02, 2010

    да, този пост е нов етап от развитието на цялата българска култура. Истинския край на първа част от Прехода. 8бит вече не атакува, а обхваща. Каквото и да става ние ще Ви следим, търсим и пренасяме в жертва, пречупвайки вашия Бог и всяка тенденция, която е дръзнала да бъде в числото на нашите детерминати.
    Амин.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонименюни 02, 2010

    Цеци , ний на площад Майка България кат играим хек и викаме Калпазанка

    ОтговорИзтриване
  4. ми и аз там хекам :) аре среща?

    ОтговорИзтриване
  5. Тва е Елеонорчето Джуниър, ако се съди по прическата "17-инчов телевизор". С лимонада ли се поливат, че да седи така тая коса...

    ОтговорИзтриване
  6. Анонименюни 04, 2010

    лимонада Zero -хахахахахах

    ОтговорИзтриване
  7. не. с wd-40 го прави, гледах го по телевизора

    ОтговорИзтриване
  8. Анонименюни 10, 2010

    Нечовеци, ей! Някои неща не мога много да ги схвана, ама пак е смешно д'еба :)))

    ОтговорИзтриване