03 юни 2010

секси VS несекси 2


Здравейте. Kато всеки нормален човек и аз си размишлявам на ум относно заплетените ми казуси и терзания. Никога обаче не бях се престрашавала да извикам силно на глас, това което се таи вътре в мен. Едно доста смело момиче, с риск да се изложи пред много хора е прескочила тези мои страхове и е споделила с публиката на този сайт своите размишления. Де жа ву или не, най-странното в случая е, че аз имам същия проблем с въпросния човек. Не можеш му угодиш. Секси визията ми хич не работеше докато...

..не реших, че в навечерието на адидастките празници и близостта им до моста на влюбените, аз пременена в холкар адидаст екип бих стигнала до сърцето му.

Всичко вървеше по план докато в последния момент реших, че тя може да ми го отмъкне. Внезапно реших, че ще бъда кучка и не тя, а аз ще го спечеля на всяка цена. Така вложих всичките си усилия, мозъчни клетки и спестявания от цигари мерлин - в брейнсторм екип, който разработи тази изцяло нова счетоводителско-фригидна визия. Дано го зарадвам!!!

3 коментара:

  1. рулираш. искам да те поканя в http://gradosfia.com

    здраве

    ОтговорИзтриване
  2. объркал съм адреса естествено http://gradsofia.com

    ОтговорИзтриване
  3. Всевизияюни 21, 2010

    grand canyona v etropole ima sushtiqt specifichen otvesen naklon..golqma veroqtnost leviqt badjak da atrofira :(

    ОтговорИзтриване