01 април 2010

пич плийс

гостуващ лектор: анон


Ок, сори пич ако търсиш лесна поп-фолк плячка объркал си плейса броу, бегай в син шити бртле, тука нема поста! Чувал ли си за едно понятие наречено ирония? Да точно така, ние сме чували и сме доста адванснати в тва. Виждаш ме по улицата и си викаш - поредната перхидролна тиня, но не копеле, бртенце сешлисе, не сладък, объркал си, защото дех джоук'с он ю тоя път. Изрусих се оня ден само, за да ви хвана в капана ми всичките лонаби сторарита. Фейк луйс вютона си го взех също на ташак бртленце. Истината е че съм толкова хип, че мога да си позволя да съм перхидролна тиня за пред теб анаболно бекче такова. Толкова съм посветена на тва да те прецакам, че чак ходя във версайлес и дори мога да го чета правилно. Даже ти грайндвам късо в сепарето, за да си кажеш - баце таа ше а разпора само да тегла още един диагонал в будоара. Чао бебчо защото няма да ти вържа, откакто си купихме тва бонгче доста дигнахме левела и нямаме намерение да се връщаме в прокисналото блато пълно с тумори като тебе и твоя нетуърк. Чалгата умря заедно с доктора и клюна мистар олдтаймар. Нене бегай, и докато ти още превърташ хепибърдея на илиян във вибоксат, аз стрейфам и дигам левел както крика дига ан джи за страп-он шейсет и девет. Сори прекалено съм заета да диптроутвам на приятно загорелите снолбардари, току що плъзнали реверс калгърл от витоша, за да те образовам на хипстария и ирония. Прочети някой сайт най-накрая, мога да ти препоръчам списание вайс на което имам всичките три или четири броя (от толкоз кафево не помня вече). А сега извини ме, но трябва да си сменя тютюна с аромат на амнезия и да си пусна малко ла рукс, за да усетя че съм част от едно ново, мудерно, в крак с времето общество, за което чалгата е отживелица! Тва че като малка съм танцувала върху бъчва не значи, че цял живот ще го права. Ъпдейт му е майката тъф бой, живея в хаоса на хауса и освежаващия вятър на ялта промяната, повял от екстремна витоша. Чакам те в новото поколение бебчо. Лично твоя - рейчал.

10 коментара:

  1. Анонименаприл 01, 2010

    Е сега вече монологът на Хамлет може да отпадне от учебниците по литература.

    ОтговорИзтриване
  2. това е толкова добро, че ще го прочета два пъти :D право в десетката! супер е!

    ОтговорИзтриване
  3. Анонименаприл 06, 2010

    newfaggotry detected

    ОтговорИзтриване
  4. Анонименаприл 06, 2010

    поздрав с песента на Акан феатуринг Дейвид Гейа - Секси Пич

    ОтговорИзтриване
  5. С La Roux уцели десятката, бро! ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Анонименюли 01, 2010

    дюууд,т'ва кърти! ню ейдж из борн и ти си готфадъра!
    Ла Рукс бичи от пиезо-колонките! Диагонала от Будоара експайер!

    ОтговорИзтриване
  7. "Тва че като малка съм танцувала върху бъчва не значи, че цял живот ще го права."
    Ахахахахаха :D :D :D

    ОтговорИзтриване
  8. Анонименянуари 17, 2013

    Които е 35+ няма да може да го прочете :) 100%

    ОтговорИзтриване