01 март 2010

благотворителност


В навечерието на този светъл български празник - дори и аз се разчуствам. След всичките земетресения случили се напоследък - в този ден на доброта и положителност, реших и аз да се включа към благотворителната иниациатива на колежките ми от поп-фолка. Понеже нямам достъп до битивито или някоя от другите телевизии аз сама излезнах с моята разкрепостена идея.

Довечера обявявам - българската баба марта - пременена с празнична червено-бела екипировка - аз ще работя без пари - благотворително за децата на хаити и чили. Нека поне един ден от годината да бъдем добри - елате и ползвайте услугите ми. Вашите пари отиват за бъдещето на тези деца!

3 коментара:

  1. Анонименмарт 02, 2010

    huu che prochetoh komentara ... tamam da sa nadyrvq deeba!

    ОтговорИзтриване
  2. Само аз ли забелязвам каишката и нашийника. Хъм, явно е въпрос на приоритети.

    ОтговорИзтриване