11 март 2010

8bit curve the nation

След вчерашната ни уникална оферта, ето че вече има изявен интерес от спонсор. Проведените преговори стигнаха до следното невероятно предложение:

Здравейте, аз съм 8bit и имам мисия. Забравих да кажа - имам дълга коса, бозаво уона-би колорадско лице, прекалявам с снолборд филмите и съм екстремен тип като цяло. Истенски балкански шон уайт. А да, слушам рапец, ама не крънкарски, много пош ми влиза, обичам този йу кейския, по истенски е фо шо. Като цяло с екстрем хайпа закаснях с около дванадесет, тринадесет години, ама смятам че още има бам маргера тийнейджърки готови да ми лапат по провинцията. Та така де, аз въоражен с моето блекбери курве (да не се бърка с българската дума, идва от curve) и петстотин лева трябва да изчукам тридесет екстремни красавици в страната. Всяка от която започва с различна буква. Например александра, борислава, виктория и т. н. (имената са случайни). В снимки съм селектирал, моят тип екстремени характери:

Не е нужно да сте екстремна само в спорта,

трябва да сте екстремен характер, екстремна натура.

Тхинк аут оф дъ бокс, както правя аз.

Имам по 1
6.66 лева на ден. Едно нормално чукане на магистрала струва тридесет. Целта е да ми пуснете аванта, за да мога да спестя 13.33, за да допълня към останалите пари на ден. Така в дните когато не намеря екстрийм плът ще ползвам джипси такава. Тръвам на първи април. Покани ме на секс ден. Не ме пропускай!

6 коментара:

  1. лаик, пише се спонсър :)

    ОтговорИзтриване
  2. здравей, ама не се разсейвай така, бегай си ядеш филийките с кашкавал...

    ОтговорИзтриване
  3. къде е 8bit ?
    ма ще ги шракаш ли с курвето, разцъкай стриймче - за феновете нали

    ОтговорИзтриване
  4. Ники мн ти се кефя на начинанието!!:) Като минещ през Шумен задължително колни да излезем малко на клъбинг с резаците :)))

    ОтговорИзтриване