27 януари 2010

моята първа среща с линукс


В началото просто видях продукта, нищо ново като цяло не ми грабна особено вниманието. Такива под път и над път са минавали през моята любовна карета.

Постепенно взе да ми става интересно, бях изкушен от удобствата, които ми предлагаше опенсоурс инвайармента. Безкрайните виртуални десктопи на графичния интерфейс заплениха душата и сърцето ми. Все повече почнах да изневерявам на судокуто, гангурото и букакето.

Докато един ден се отдадох и привeтствах в живота ми дудукуто. То се превърна в моя живот, моето съществувание, моят рай!

3 коментара:

  1. Боклук смотан, като си нямаш работа, седни и си оправи малко правописа, че ти е ужасен.

    ОтговорИзтриване
  2. Ахахаха, анонимният преди мен изби рибата с тоя коментар :))))

    ОтговорИзтриване
  3. мистерия, кой от четирите субекта е автор на анонимния коментар :Д:Д:Д

    ОтговорИзтриване