08 декември 2009

сингъл аут


Довечера е осми декември, аз не съм студент, но много обичам да празнувам. И така де какво ще е осми декември без любим човек до мен. Реших да поразгледам днескашния 8-бит фото стрийм и какво да видя. О моя либоф, влюбих се в ей тая мацка.

И начи седя си аз, гледам й снимките и я бленувам. Какво ли ще е да прекараш осми декември с нея? Хм. Как да я намеря, коя ли е? Ма и аз съм един странник, влюбих се в това момиче без дори да и погледна лицето. Е тяломанче съм си к'во да прайш. Ама как да я намеря? Хм, еее добре, че съм гледал толкова много филми като де-жа-ву и хакери, където винаги се използва функцията мега зуум по снимките. И тей де зуумнах аз снимките на шкафчето и какво да видия...

Ето гооо момичето на мечтите ми. Въпросът сега беше как да му намеря контакт. Ма викам си аз, какво би казал ники кънчев със своя младежки ум в този момент? Хм, сигурно - обади се на приятел мой човек. И така де звъня аз на сингъл аут-ката джени макарти и и викам как да я намеря бе джанъм? Тя вика с мега web 2.0-шегобийско-офисен модерен тон - е ти пита ли гугъл? Все пак до края на осми декември остават по-малко от дванадесет часа, трябва да се действа. На момента отворих аз , рисърчнах и що да видя...

Всичко в този момент в мен умря. Довечера ще бъде много самотен празник.

1 коментар: