07 декември 2009

индъстриал метъл


Аз нямам точно определен стил музика, която да харесвам, но обичам стойностната музика и ето защо слушам много ретро. От време на време слушам и чалгички (в компанийка, на маса), но разбира се не мога да понасям разни дето си викат народни певици! Мале като я чуя тая илка александрова или славчето калчева косата ми се изправя, все пак съм модерна хипстерка. А и да се похваля, наскоро се влюбих в един друг стил - индъстриал метъла е много готина музичка, на моменти ми граничи с техно, но пак много ми харесва. Ако намеря нещо такова из нета ще пусна линк, мисля, че ще ви хареса много е свежо. От друга страна много ме кефят индустриалните дрехи леко ми напомнят флейва флав и неговия чесовник. И така де ходя си с индустриалния френски ключ и се смея над хората без стил. Това съм аз! Хора не се обезличавайте!

2 коментара:

  1. Ами точно Илка Александрова е певица с певчески и личен стил........да,друг евъпроса,че по български не желаеш да се "вгледаш".........

    ОтговорИзтриване
  2. Зарежи тоя индъстриал метъл,той е само за поп-стар Рамщайн фенове. Слушай само класически индъстриал.
    Поздрав с това парче!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=kRa3BU5bl-s&feature=related

    ОтговорИзтриване