15 септември 2009

Моят бизнес part I


Всичко започна лятото на 1996. България беше бедна, течеше масовата приватизация, а аз се чудих как да направя пари. Много обичах жени, но дотогава бях виждал само на снимка. Хванах си първата приятелка 97-ма година, казваше се Райна. Точно бях видял как Любо Пенев казва на всички ни да го духат, когато реших тихичко да повторя след него "да го духаш". Тя взе, че се нави, че от тогава станах мъж.

Дойде кризата 97-ма, обаче и подтикнат от актуалните тогава pro4LIFE трябваше рязко да измислям план за за живота. По това време моя най-добър приятел Коцето спечели от тотото, но понеже беше още девствен един ден аз реших да предложа на Райна да я гримирам и срещу 6 германски марки (което по това време си беше цяла заплата) да му я предложа. Сделката стана, аз си купих оригинални маратонки и така се забърках в сводническия бизнес.

to be continued...

1 коментар:

  1. Предприемачътсептември 16, 2009

    Една покъртителна история за много пари, малко любов и още нещо ...

    ОтговорИзтриване