21 септември 2009

Моят бизнес part IV


Като един виден скарфейс аз разбира се не забравих моите корени и винаги водих с мен моето протеже Коцето. Давах му солиден дял от печалбата, а и заедно работихме на много по-голяма територия. Коцето беше от глупавите хорица и си му личеше, но въпреки това аз си го обичах. Всичките тези пари и жени му се отразиха зле. Започна масово да спортува блъскане на тежести и ядене на химии, докато накрая се деформира необратимо. Изглеждаше като моя охрана, и това ми спести много пари, защото при наличието му аз не си наемах такава. 

Переодично на пазара се появяваха някви льольовци, които се опитваха да сложат ръка на нашия монопол. Ние разбира се бяхме по тарикати и от биг ша и много добре ги вербувахме да работят за нас.

Всеки който се издънеше, или пък се опиташе да ни измести свършваше на едно място - в багажника на тиграта.

to be continued...

1 коментар:

  1. Баси как се е запасал! Ама после видях, че такава му е тениската... :)

    ОтговорИзтриване