10 септември 2009

екс-русалка

здравейти, пичуи! аз съм една бивша русалка (дали пък не бях бивша рускиня?); откакто батко ме осинови, обаче, аз си резнах опашката (или май падна сама след петата водка докторс) и ей ме на - разхождам се по старите си наблюдателници.
за пръв път зърнах батко през ей тази дупка - беше паркирал бавареца си (а не беше ли кадет всъщност?) на плажа и помагаше на едно момиче да развие вратна мускулатура насред скута му. когато видях бавареца за втори път, реших да се измъкна и да разгледам нещата по-отблизо.
тръстиката дращеше люспите ми, но аз исках да разгледам. после не помня, но батко казва, че ме намерил припаднала от суша и ми сипал една водка да се свестя. не е зле.

2 коментара:

  1. i kakto e kazal pueta-
    dai na batko da gi ma4ka,do zori ,dokat zaspi......

    ОтговорИзтриване
  2. ЦВЕ-ТЕ-ОТ-ЛУНА-ТА-ТИИИЙ-АКО-ЖЕ-Ла-Е-Ш...

    ОтговорИзтриване