11 септември 2009

театара


Вчера като хойх на театъра, ама не на постановка, а на лаифстайл мястото за срещи в София, да бе същото там дето убиха президента на Русия в Хитмена. Та там де, ини двама идиоти дойдоха и ми се представиха, че били от тилейт точка ком. Викат дай са да снимами с теб. И тез нещастници начи го били праили щото имало някъв блог със снимки на момичета с гавра коментари отдолу. И докато се усетя аз ме пуснали в блога. Измилили наще цял раздел за момичита с големи глави. Скарах им се аз, та те ми обясниха че целят трафик и от гугал адсенса щели пари да правят. Ма пак ми пуснали снимката, въпреки моето нежелание. Обаче аз нали съм си фолк-фурия, извадих супер-мега-яките си хакерски умения, и въпреки че не успях да смъкна снимката, поне премахнах техния гаден коментар на моята снимка и написах това!

2 коментара:

  1. ах и на мен да ми падни тоз мизерник ниеден дет гу пиши тоз блок лий кво лий ши гу пусна на милото да му изтръгне ноктинцата едно по едно и после да му нучупи пръстенцата да му изсъхнат ръчичките хакири да му влязат в пощата да му спрат интернета до живот как на умаскари туй копили

    ОтговорИзтриване
  2. айпитъ айпиту тъй чух ас.Мититу ика ули ши утида у тях и шъ му ибъ пуцицата лелина аз ти каам.Интернета нали има кабели е чи той таквос работи и ши му каат там ут раутата ика.

    ОтговорИзтриване