06 септември 2009

манекенки

Оф, този манекенския живот е много труден. Последно време толкова много работя, че не ми остава време за нищо друго. Другият проблем е, че от толкова много мениджъри, ангажименти, ревюта, колекции и т. н., започвам да губя представа за време и хора. 

Ето например незнайно защо не си спомням световното деветдесет и четвърта, кризата деветдесет и седма и mIRC-ата.

Колкото и да се напъвам обаче не мога да се сетя кои бяха Стоичков и Виденов, единствено като се концентрирам върху mIRC-ата ми излизат някакви три букви ICQ.

Какво е това? Помогнете!

4 коментара:

  1. Социологътсептември 07, 2009

    Поредното доказателство за силата на традицията и приемствеността в българското семейство. В действие виждаме добре познатият принцип: Машинист е моят татко, машинист ще съм и аз, или нещо подобно. Като гледам снимките веднага мога да кажа каква е твойта мама и каква не ти пожелавам да станеш ти.

    ОтговорИзтриване
  2. баща ми е кондуктор кондуктор съм и аз, билети дупчи той ...

    ОтговорИзтриване
  3. О... това тук вече не е просто смешно или грозно... Момиченцето е сигурно на 10-11 годинки!! УЖАС.

    ОтговорИзтриване
  4. Анонименмай 07, 2010

    аз лично залагам на 7...

    ОтговорИзтриване