05 септември 2009

търг 2


Ето дойде есента, а с нея и есенното почистване. Отдавна се каня да разкарам някои ненужни джунджурии в къщи, за това обявявам търг.  Койт коят си избере за него сий 2!

И за да не остане някой неразбрал или измамен, прикачам клоус-ъпи към някои от изделията.

Съжалявам само, че на едната снимка се виждам и аз и всички вече ще разберат кой пише този блог. Тук позирам с артикула минути след като си го купих. Толкова щастлив изгелждам, а може и някой от вас да бъде щастлив при определени условия.

4 коментара:

  1. ух че сладки котинца да знайш как ти завиждам че си зел най-якуту пу-дамусънивиди

    ОтговорИзтриване
  2. ей, сладур, шта изпапкам!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкуз си як, че приятелството между нас е невъзможно! Блогът ти е велик, а аз винаги съм искала да стана част от нещо велико или то да стане част от мен или поне част от него да.. абе знаиш какво имам предвид. Моля те, постни ме! Прилагам видео и фото материал кък мейла си.

    ОтговорИзтриване
  4. Собственикътсептември 07, 2009

    Тая последната е перлата в колекцията ми. Много ми е трудно да се разделя с нея, нооо няма как. Надявам се покрай този извор на греховността да се отърва и от някои от по пресъхналите ручейчета.

    ОтговорИзтриване