10 септември 2009

флирт 2

Има една марка символ на това как се прави реклама в България. Начинът им на действие цели да привлече мъжката половина от аудиторията. Еротичните клипове по телевизията и билбордовете, които ни заляха все още оставят неизлечим спомена за водка Флирт. Разкрепостени дръзки и смели рекламни послания.

Вижте за какво става въпрос…

4 коментара:

  1. Флиртаджиясептември 13, 2009

    Водка Flirt ще ви обърне представите, очите, стомаха, а ако прекалите с флиртуването и резбата

    ОтговорИзтриване
  2. колеги, моля обърнете внимание на изключително доброто съчетание от спалня "Диана" (circa Априлския пленум, vintage brown finish & varnish), мокет от колекционерската серия Астрална Симфония в Кафево на комбинат Бенковски, гр. Копривщица, съчетани с двуцветни тапети с геометрична орнаментация и декорация за врата класически тип, състояща се от изображение на прилип (нощен плъх, летяща мишка, пикаещо куче, по-грозно канарче) и уникален от гледна точка на дизайн и полиграфия календар на ПФК Торпедо, Борован (според някои специалисти това е римейк на по-ранна творба на същия автор за МФК Миньор, Елхово)

    ОтговорИзтриване
  3. МФК Миньор !!! АХАХАХАХАХАХАХ

    ОтговорИзтриване
  4. jesus това вертикално потъмняване над пъпа пост-оперативен белег ли е или..?

    ОтговорИзтриване