05 септември 2009

моята голяма любов 2

След като се подложих на методите на естетическия хирург на собствена практика Д-р Захариев , животът ми се промени изцяло. Намерих си супер готен приятел-дезайнер. Ама не от онея темерутите дето стоят по офисите. Ами истенски, поне така смятам след като ме заведе на София дизайн уика да гледам уникалните логота. Просто толкова съм впечатлена.

Ето тук сме в едно много уютно дизайнерско изпълнено заведение. След син сити и опиума в Русе, мисля че това е преломен момент в творчеството на архитекта.


Нашият уютен "лофт"

А тук, ай не знаете колко е забавна историята на тази снимка. Тук по принцип съм руса с червена блуза, но той с мега якия си софтуер ми каза, че използва хю сатурейшъна да ме направи в тон със заобикалящата ме среда. Аууу обичам го!

1 коментар:

  1. Анонименмарт 01, 2011

    Надявам се да не си истинска ,че опази боже

    ОтговорИзтриване