27 август 2009

Моята голяма любов


С него се запознахме на една практика в Копривщица. Той имаше къща там, а аз трябваше да пиша реферат. Много ми хареса неговият стил. Той обичаше контраста на старите възрожденски къщи и новият Red Bull, с който ме черпеше. До последно се дърпах, но след като видях дизайнерски офсетнатите цветове на родопското одяло в тях, се пречупих. От там тръгна нашата голяма любов.

Най-много в него ми харесваше, че е истински алтернативен тип. Точно от онези, които си бръснеха веждите в 8 клас и аз тайничко си ги харесвах. Никога обаче не можех да се представя с такъв. Тук съм на Смокиня, за която бях само чувала, а нямаше с кой да отида. Двамата прекарахме най приятния уикенд.

Всички легенди за легендарния "Форт-нокс" и прочутия таратор се оказаха верни. Тук позирам с оградата, докато моето бубе се къпе отзад. Големи сме палавници.

Лятото той ме завете на алтернативен курорт, а зимата аз бях неговото фон-дьо-теново чудовище.

Както всяко хубаво нещо обаче и нашата връзка си имаше своят край. Тайно, докато се любихме веднъж, го хванах да си мисли за друга. Понеже чета космополитан и знам как става това, го засякох да си мисли за женска магарица. Разбрахме се, че продалжаваме нашата връзка, само при положение че това не се повтори, докато следващия път го хванах да си мисли за Маги Желязкова и това беше нашият край!

2 коментара:

  1. Bih te narekal Nefertiti, tai kato samo tq otgovarq na krasotata ti :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз бих я нарекла с индианското и име - Изскочила Цица.

    ОтговорИзтриване